Pomoc, FAQ - często zadawane pytania
- Jak można zapłacić, jakie metody płatności obsługujecie? »
- Jak mogę dokonać zakupu, kiedy następuje dostarczenie kwiatów w Ostrowcu? »
- Jakie są koszty dowozu poza Ostrowiec Świętokrzyski? »
- Security at our florist »
- Terms and conditions of "Adonis" florist »
- How do I get to your florist in Ostrowiec? »
- Czy kwiatami należy się opiekować, jeśli tak to jak? »
- Privacy policy »
Jak można zapłacić, jakie metody płatności obsługujecie?
Sklep internetowy kwiaciarni Adonis z Ostrowca » oferuje Państwu bardzo szeroką gamę bezpiecznych » metod zapłaty za zamówienie przez internet. W sieci działamy 24h na dobę, w pełni on-line. Zachęcamy do korzystania z szybkich metod płatności internetowych online. Nie trzeba już wychodzić z domu aby zamówić piękne kwiaty (opłata zamówienie trafia do nas w kilka minut od dokonania zakupu przez internet). Przyjmowane są też wpłaty na poczcie oraz w naszej siedzibie w Ostrowcu Św. ».
Poniższa tabelka podsumowuje oferowane sposoby płatności, prosimy kliknąć na wybranej metodzie aby dowiedzieć się więcej na jej temat (w przypadku wątpliwości można zawsze zadzwonić 24h +48 41-2470864, udzielimy kompetentnej porady).
Typ płatności | Pn - Pt | Sobota | Niedziela | Obecnie |
---|---|---|---|---|
Karta kredytowa » | online | online | online | on-line |
mBank » | online | online | online | on-line |
Inteligo.pl » | online | online | online | on-line |
iPKO (PKO Inteligo) » | online | online | online | on-line |
Pekao SA 24 przelew » | online | online | online | on-line |
BZ-WBK » | 7 00 - 19 00 | 7 00 - 16 00 | 7 00 - 23 00 | |
Bank BPH » | 8 00 - 20 00 | offline* | offline* | |
ING Bank Śląski » | 8 00 ~ 19 00 | 8 00 ~ 15 00 | offline* | |
MultiBank » | online | online | online | on-line |
Nordea » | 6 00 - 20 00 | online | online | |
Lukas » | online | online | online | |
Millenium, Citi Handlowy, BOŚ, BGŻ, Deutsche Bank, VW Bank, Fortis Bank, Invest Bank Polbank, Raiffeisen, |
8 00 - 20 00 | offline* | offline* | |
Opłata w kwiaciarni » | 09 00 - 17 00 | 09 00 - 17 00 | ---------- | |
Przelew bankowy » | godziny zależne są od Państwa placówki bankowej | |||
Przekaz pocztowy » | godziny zależne są od Państwa ajencji pocztowej | |||
Pay Pal » | on-line, kilka minut od wysłania zlecenia | |||
Western Union » | odbiór gotówki już w 15 minut od nadania |
rozwiń wszystkie » | na górę »
Płatności kartowe są bezpieczną, szybką i łatwą metodą zapłaty. Wystarczy, że posiadają Państwo jedną z kart obsługiwanych przez kwiaciarnie (kraj pochodzenia karty nie ma znaczenia). Opłata dokonywana jest on-line przez internet, zaraz po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym. Płatności kartami kredytowymi/płatniczymi obsługują firmy PayU S.A, DotPay lub PayPal w zależności od typu posiadanej karty.
Jakimi kartami można płacić w naszym sklepie internetowym?Wykorzystywane mogą być karty tak zwane 'wypukłe' np. karty obciążeniowe lub kredytowe Visa, Visa Classic, Visa Debit, MasterCard/EuroCard. Centrum autoryzacyjne PayPal honoruje ponadto karty Diners Club, JCB, American Express (AmEx tylko z USA, dla AmEx z innych krajów w tym z Polski - autoryzacje przeprowadza tylko centrum MoneyBookers), Solo i Maestro!
Istnieje też opcja użycia kart debetowych typu Visa Electron jednak zależy to od banku wydającego taką kartę. Obecnie na polskim rynku na taki krok zdecydowały się na przykład Inteligo, mBank (usługę trzeba aktywować w mBanku »!), Deutsche Bank, Invest Bank, BZ WBK (karty electron tylko z chipem »), Toyota Bank, Citibank oraz Lukas Bank (dla kart wydawanych studentom) których karty Visa Electron uzyskują autoryzację w Internecie. Pozytywna autoryzację uzyskują też wszelkiego typu e-karty na przykład e-karta banku mBank.W sprawie szczegółów dotyczących możliwości wykorzystania innych kart Electron w Internecie należy skontaktować się z bankiem, który wydał określoną kartę!
Lista kart obsługiwanych przez MoneyBookers:
|
|
|
|
|
W centrum rozliczeniowym będą Państwo poproszeni o wpisanie głównego numeru karty w odpowiednie pole formularza, należy też podać specjalny kod weryfikacyjny karty (w skrócie CVC). Jest to dodatkowy, trzy cyfrowy kod wydrukowany na odwrocie Państwa karty kredytowej. Na wszystkich kartach (Visa, MasterCard, karty bankowe, itd.) są to trzy osobne cyfry wydrukowane na pasku podpisu na rewersie karty (lub też trzy cyfry dopisane, w tym samym miejscu, na końcu głównego numeru karty - takiego jak na głównej stronie karty). Patrz rysunek A. Kod ten znany jest też pod nazwą Wartość Weryfikacyjna Karty (CVV), Kod Bezpieczeństwa Karty lub Osobisty Kod Bezpieczeństwa. Wszystkie te nazwy to różne określenia tego samego kodu.
Jak szybko realizujemy płatności kartą kredytową?
Operator kartowy PayU przekazuje odpowiedź autoryzacyjną do serwera punktu w chwilę po otrzymaniu zapytania autoryzacyjnego. Czas potrzebny do wygenerowania odpowiedzi nie przekracza zazwyczaj kilkunastu sekund! Po otrzymaniu odpowiedzi od operatora kartowego, poprzez serwer płatności i dodatkowej weryfikacji otrzymują Państwo informację o możliwości dokonania transakcji. Zwykle czas potrzebny na opłacenie zamówienia nie przekracza kilku-kilkunastu minut, jest to płatność online. Natychmiast po uzyskaniu pozytywnej informacji z centrum autoryzacyjnego dostaną Państwo e-mail potwierdzający dokonanie płatności i przekazanie Waszego zamówienia do realizacji.
Wszyscy klienci banku mBank mogą błyskawicznie i łatwo dokonać płatności za zakup kwiatów z wykorzystaniem systemu oferowanego przez mBank o nazwie mTransfer. Co to jest mTransfer?
mTransfer to bezpieczny i wygodny sposób dokonywania zakupów w Internecie. mTransfer to przelew realizowany online, wewnątrz systemu mBanku, dlatego daje Państwu wiele korzyści:
- nie muszą Państwo pamiętać dodatkowych haseł,
- nie muszą Państwo wypełniać zlecenia przelewu, zostanie on wypełniony automatycznie,
- Państwa pieniądze są zabezpieczone hasłem jednorazowym,
- serwis naszej kwiaciarni od razu wie, że transakcja została zawarta,
- Maksymalnie po 5 minutach potwierdzamy wpłynięcie środków stosownym e-mail.
Korzystać z mTransfer możecie Państwo gdy:
- posiadacie jeden z prezentowanych rachunków w mBanku:
- eKONTO,
- izzyKONTO,
- mBIZNES Konto,
- posiadacie w chwili zamówienia dostęp przez Internet do mBanku,
- używacie listy haseł jednorazowych mBanku (papierowej lub SMSowej).
Nie posiadacie Państwo aktywnego dostępu przez Internet do mBanku? Aktywacja jest prosta. poprzez mLinię 0-801362265.
Jak zapłacić przez mTransfer?Przed dokonaniem wyboru rodzaju płatności jako mTransfer:
- upewnij się, że pamiętasz swój numer klienta i hasło dostępu przez Internet,
- przygotuj aktywną listę haseł jednorazowych,
- wybierz mTransfer jako formę płatności w menu sklepu.
Następnie zostaniecie Państwo skierowani na strony mBanku, gdzie:
- załogujecie się na swoje konto i usługę mTransfer (całość transakcji dokonywana jest wewnątrz systemu mBanku),
- wybierzecie swój rachunek w mBanku, z którego chcecie zapłacić,
- potwierdzicie transakcję hasłem jednorazowym z aktywnej listy haseł (papierowej lub SMSowej).
To wszystko! Transakcja zostanie wykonana natychmiast, możecie ją Państwo zobaczyć w operacjach wykonanych jako przelew wychodzący. Po wylogowaniu się z mBanku, automatycznie traficie Państwo z powrotem na stronę naszej kwiaciarni.
Płacę z Inteligo umożliwia Państwu dokonywanie bezpiecznych, szybkich i bezprowizyjnych transakcji z Państwa konta Inteligo.pl. Korzystanie z usługi Płacę z Inteligo jest bardzo proste:
- przy wyborze rodzaju płatności należy wybrać opcję "Płacę z Inteligo"
- znajdziecie się Państwo następnie na stronach Inteligo (w tym czasie przelew jest automatycznie przygotowywany)
- po zalogowaniu się, będziecie mogli Państwo sfinalizować płatność - wystarczy zaakceptować gotowy przelew
Przelew dokonywany jest online. Prosimy pamiętać o codziennej, nocnej przerwie serwisowej Inteligo, w tym czasie płatność nie jest możliwa.
Posiadacze konta i-PKO (dawne PKO Inteligo) mogą korzystać z bezpośredniego przelewu online, poprzez serwis transakcyjny i-PKO. "Płacę z iPKO" to doskonałe rozwiązanie dla osób, które dokonując płatności nie chcą lub nie mogą korzystać z karty płatniczej. Co ważne przelew nic Państwa nie kosztuje. Usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z rachunkiem bankowym i-PKO. Podczas finalizowania zakupu kwiatów, klienci i-PKO wybierają tę opcję zapłaty i zostają przekierowani na strony banku (www.ipko.pl). Na stronie banku wszystkie szczegóły przelewu wypełnione zostaną automatycznie co upraszcza i przyśpiesza zamówienie. Taki przelew wystarczy tylko zatwierdzić kodem jednorazowym. Po dokonaniu przelewu i wylogowaniu się z banku, wrócą Państwo do serwisu naszej kwiaciarni, gdzie wyświetlą się podziękowania za transakcję. Informacje o tej metodzie zapłaty na stronie banku ».
Posiadacze konta PEKAO SA mogą korzystać z bezpośredniego przelewu online, poprzez serwis transakcyjny PEKAO 24 - pekao24.pl. System "PEKAO24 Przelew" to doskonałe rozwiązanie dla osób, które dokonując płatności nie chcą lub nie mogą korzystać z karty płatniczej. Co ważne przelew nic Państwa nie kosztuje. Usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z Waszym rachunkiem bankowym Pekao SA. Podczas finalizowania zakupu, wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie, wystarczy tylko zatwierdzić zlecenie kodem jednorazowym!
Cała procedura opłaty dokonywana jest wyłącznie w systemie PEKAO SA (strona https://www.pekao24.pl) a żadne poufne informacje nie są przekazywane do naszego systemu. Jest to nowoczesna, szybka i bezpieczna metoda płatności internetowych online.
Zapraszamy klientów banku PEKAO posiadających dostęp do swojego rachunku przez internet do korzystania z tej opcji płatności za kwiaty.
Więcej informacji na temat tej metody płatności znajdą Państwo na stronach banku ».
Przelew24 to jeden z najnowocześniejszych systemów płatności internetowych. Prezentowane rozwiązanie umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom realizowanie płatności bezpośrednio z ich rachunku na rachunek naszego sklepu. Wszystkie dane potrzebne do wypełnienia przelewu pojawią sie automatycznie po złożeniu zamówienia, wybraniu tej płatności i zalogowaniu się do banku. Wystarczy tylko zaakceptować automatycznie przygotowany przelew. Przelew24 łączy w sobie wygodę i bezpieczeństwo płatności za zakupy w Internecie:
- numer NIK, kod PIN lub stany środków na rachunkach itp. nie są widoczne dla sklepu,
- transakcje przelewu są realizowane w bezpiecznym połączeniu szyfrowanym SSL
- Bank Zachodni WBK współpracuje jedynie z zaufanymi partnerami
Płatności realizowane za pomocą Przelewu24 są dla klienta sklepu bezpłatne!
Jak szybko realizujemy płatności w systemie "BzWBK Przelew 24"?Księgowanie płatności dokonanych Przelewem24 na rachunku docelowym, odbywa się w następujących terminach
- poniedziałek - piątek od 7 00 do 19 00
- soboty od 7 00 do 15 00
- niedziele i święta od 7 00 do 24 00
Faktyczne czasy mogą być nieco dłuższe. Przelewy poza tymi terminami "docierają" na docelowe konta do godz. 7 00 rano następnego dnia.
Jak korzystać?Złóż zamówienie w naszym sklepie internetowym, wybierz tą metodę opłaty i wykonaj przelew zgodnie z instrukcjami kóre zobaczysz. Pamiętaj że jest to płatność elektroniczna więc musisz mieć przy sobie token lub komórkę aby odebrać kody SMSowe. Jeśli masz swoje konto osobiste w Banku Zachodnim WBK z aktywnymi usługami bankowości elektronicznej BZWBK24 internet to Przelew24 jest już aktywny i możesz z niego korzystać. W innym przypadku posiadając konto w BZWBK, podczas aktywacji usług bankowości elektronicznej należy zadeklarować chęć korzystania z Przelewu24. Więcej informacji nt. tej płatności uzyskacie Państwo na stronie banku BZ-WBK »
Płatność z BPH to wygodna i bezpieczna forma przelewów internetowych przeznaczona dla Klientów Banku BPH korzystających z systemu internetowego Sez@m. Klienci banku BPH, posiadający zdalny dostęp do konta poprzez system transakcyjny Sez@m, mogą w szybki i prosty sposób dokonać przelewu za zamówione kwiaty.
Jak szybko realizujemy płatności w systemie "Płać z BPH"?Płatność "Płacę z BPH" złożona w dniu roboczym pomiędzy godziną 7 00 a 21 00 jest realizowana w trybie online (praktycznie bezzwłocznie). Przelew z BPH złożony poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy realizowany jest w kolejnym dniu roboczym.
BezpieczeństwoPrzelew z BPH gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Transakcja dokonywana jest bezpośrednio w Systemie Internetowym Sez@m, a żadne informacje dotyczące Państwa konta nie są przekazywane do sklepu. Wszystkie dane potrzebne do wypełnienia przelewu pojawią sie automatycznie po złożeniu zamówienia, wybraniu tej płatności i zalogowaniu się do banku. Wystarczy tylko zaakceptować automatycznie przygotowany przelew.
Dla wszystkich Klientów ING Banku Śląskiego, przedstawiamy możliwość zrealizowania szybkiego przelewu, który dotrze do wskazanego odbiorcy nawet w ciągu kilku minut. Klienci banku ING Bank Śląski, posiadający zdalny dostęp do konta poprzez serwis transakcyjny ING Bank OnLine, mogą w szybki i prosty sposób dokonać przelewu na wskazane konto . Wszystkie dane potrzebne do wypełnienia przelewu pojawią sie automatycznie po złożeniu zamówienia, wybraniu tej płatności i zalogowaniu się do banku. Wystarczy tylko zaakceptować automatycznie przygotowany przelew.
Jak szybko realizujemy płatności w systemie "Płacę z ING"?Jeśli dokonają Państwo wpłaty w dzień roboczy, w godzinach 8 00-19 00, pieniądze pojawią się na naszym koncie w ciągu kilku minut. Przelewy poza tymi terminami wpłyną na nasze konto do godz. 8 00 rano następnego dnia roboczego.
MultiTransfer to usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet, za pomocą przelewu z rachunku w MultiBanku. Dzięki MultiTransferowi chcąc zrealizować transakcję w Internecie, np. zapłacić w naszym sklepie, nie musisz pamiętać ani wpisywać danych odbiorcy i numeru jego rachunku bankowego. Pola te są już wypełnione. Przelew realizowany jest jako przelew dowolny z rachunków:
- MultiKonto młodzieżowe
- MultiKonto ja,
- MultiKonto my,
- MultiKonto jestem,
- MultiKonto Aquarius,
- WWJ,
- MultiKonto Business Class,
- MultiKonto Business Medicus,
- MultiKonto Business Expert,
- PFB
MultiTransfer jest równie bezpieczny jak inne przelewy w MultiBanku. Aby go zrealizować musisz mieć aktywną listę haseł jednorazowych i każdy taki transfer musisz potwierdzić hasłem jednorazowym. Po zleceniu transakcji wyświetlany jest ekran zawierający potwierdzenie, po czym następuje automatyczne wylogowanie. Zrealizowana płatność widoczna jest jako operacja wykonana w historii rachunku, natomiast płatność zlecona z datą przyszłą jest widoczna jako operacja planowana i może być odwołana.
Jak szybko realizujemy płatności w systemie "Multitransfer"?Przelew dokonywany jest zawsze online! Wszystkie dane potrzebne do wypełnienia przelewu pojawią sie automatycznie po złożeniu zamówienia, wybraniu tej płatności i zalogowaniu się do banku. Wystarczy tylko zaakceptować automatycznie przygotowany przelew.
"Płać z Nordea" umożliwia Państwu dokonywanie bezpiecznych, szybkich i tanich transakcji z konta w Nordea Bank Polska. Aby skorzystać z "Płać z Nordea" należy posiadać konto z dostępem do bankowości elektronicznej Nordea. Funkcja "Płać z Nordea" jest dostępna zarówno dla posiadaczy rachunków osobistych, jak również dla klientów korzystających z pakietu eFirma i eFirma Plus. Nie posiadasz aktywnego dostępu przez Internet do konta? Aktywuj go za pośrednictwem infolinii Banku 0 801 667 332.
Jak korzystać z systemu "Płać z Nordea"?- Po złożeniu zamówienia wybierają Państwo na "Płać z Nordea"
- po wybraniu tej opcji zostaną przeniesieni Państwo na strony systemu bankowości elektronicznej Nordea, gdzie zostaniecie poproszeni o uwierzytelnienie swojej tożsamości (numer ID oraz kod z karty lub tokena),
- w tym czasie Twój przelew generowany jest automatycznie przez system,
- po udanym zalogowaniu będziesz mógł sfinalizować płatność, a Twój przelew trafi na nasze konto.
Księgowanie płatności dokonanych w systemie "Płać z Nordea" odbywa się OnLine w następujących terminach:
- poniedziałek - piątek od 6 00 do 20 00
- sobota i niedziela - online, 24 godziny na dobę
Przelewy poza tymi terminami dotrą na nasze konto do godz. 7 00 rano następnego dnia.
LUKAS e-przelew to ułatwienie w dokonywaniu zakupów w naszej kwiaciarni, dla wszystkich posiadaczy konta w Lukas Banku. Mogą Państwo teraz płacić bezpośrednio ze swojego konta. Wystarczy, że robiąc zakupy w sklepie internetowym jako formę płatności wybierzecie LUKAS e-przelew. Po wybraniu tej metody, traficie na strony swojego banku, gdzie po zalogowaniu się do systemu e-Banku wszystkie niezbędne pola formularza zostaną wypełnione automatycznie. Potwierdzicie kluczem transakcje i od razu nasz sklep, w którym zrobiliście przed chwilą zakupy, zostanie poinformowany o fakcie dokonania zapłaty. Twoje zakupy mogą być już przygotowywane do wysyłki. LUKAS e-przelew jest dostępny dla Klientów indywidualnych oraz dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Dlaczego warto używać LUKAS e-przelewu?
- wygoda - formularz płatności jest wypełniony danymi przelewu automatycznie,
- sprzedawca nie musi czekać, aż pieniądze trafią na jego rachunek. Zaraz po zatwierdzeniu przelewu jest informowany o zapłacie. Od razu może zająć się wysyłką towaru,
- zapewniamy pełne bezpieczeństwo transakcji,
- korzystanie z usługi jest całkowicie bezpłatne.
Jak aktywować?
Żeby korzystać z LUKAS e-przelewu wystarczy wyrazić zgodę na wykonywanie płatności internetowych.
Można to zrobić w e-Banku w menu:
Ustawienia/Płatności
internetowe/ LUKAS e-przelew/
potwierdzając dyspozycję przy pomocy tokena. Jeżeli nie używasz tokena, możesz to zrobić poprzez LUKASlinię lub w dowolnej placówce Banku.
LUKAS e-przelew jest realizowany we współpracy z firmą Blue Media sp. z o.o. dlatego będzie ona występowała na przelewie.
Więcej informacji na temat tej metody płatności znajdą Państwo na stronach banku ».
PayPal to szybki system opłat dla wszystkich korzystających z kart kredytowych i płatniczych, z całego świata. Po złożeniu zamówienia w kwiaciarni prosimy o wybór metody PayPal i kliknięcie w ikonkę "PayPal Kup Teraz". Nie trzeba posiadać konta w systemie PayPal aby dokonać płatności kartą. Obsługiwane są prawie wszystkie karty płatnicze. W tym Visa, MasterCard, Solo, Diners Club, American Express (AmEx), Maestro, JCB i inne. Lista możliwych do wyboru kart zależy od wybranego kraju zamieszkania, na przykład wybór Wielkiej Brytanii umożliwia opłatę kartą Maestro i Solo.
Alternatywnie, gdy posiadają Państwo konto PayPal, można wpłacić odpowiednią sumę przez Panel obsługi waszego konta PayPal. Wtedy nie musicie zamawiać produktów przez sklep internetowy, wystarczy telefonicznie czy przez email.
Jak dokonać takiej alternatywnej płatności przez PayPal?
Po zalogowaniu się do swojego konta PayPal należy wybrać zakładkę z menu "Wyślij pieniądze" i uzupełnić wyświetlony formularz zgodnie z informacjami podanymi poniżej:
- podać nasz login PayPal: ,
- odpowiednią kwotę za zakupy (+ewentualnie koszty dostawy poza miasto)
- ustawić walutę na "PLN - Złote polskie",
- wybrać typ opłaty "za towary".